tirsdag den 21. juni 2011

NDSIMVSFDPMODSBSPGOKIMRFAFLTAB:STOR

Jeg har for nyligt opdaget at min moder konspirerer imod mig, i det omfang, at hun bestikker mit Gymnasie for at give mig middagslur, og tvinge mig i flyverdragt når der er koldt udenfor. Tydeligvis hvil hun ikke have at jeg bliver stor.

Jeg har allieret mig med et andet offer for denne ondskab, og sammen har vi planlagt en nøjagtig skemalagt mission om at få vores rektor - stubben, med på vores side. Hvordan vi har tænkt os at gøre det? Tegninger af lyserøde candyfloss skyer, guleroder, og regnbuehøns. Hun er en fandens heldige dame hende Susanne.

Men vi nægter at stoppe ved simpel bestikkelse, vi vil have retfærdighed, og til den sag har vi indkaldt vores (u)venner - Enhjørningene. Trods at de konstant smider os af, når vi prøver at ride, holder vi sammen, for en fjendes fjende er jo din ven.

Sammen med deres leder, Sparklelord:
Har vi i sinde at storme danmarks skoler, og sætte en stopper for pædagog mødres tyrani!

Organisationen/Missionen kalder vi : "Når de små ikke må være store for deres pædagog-mødre og de så bliver smidt på gymnasiet og kæmper imod/med rektor for at få lov til at blive: STOR!"

Men vi har forkortet det hele til hvad du kan finde i titlen, for selv om navnet er et småt og kompakt slogan, har vi brug for forkortelser for at vise vores pointe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar