onsdag den 13. juli 2011

Vestre Milka i en skål

Jeg vil nu fortælle jer en historie: Om hvordan jeg står op om morgenen, og hvordan jeg lige har forbedret denne process.

Hvordan Simon Ginger Bastrup står op hver morgen:

1: Åbner mine øjne.
2: Spontan gulvdans(Ormen, den gamle mand, skildpadden. Alle de klassiske).
3: Kigge mig selv i spejlet og tænke: Du er en sexxiiii Hundehvalp bebe!
4: Tage dejlige bad.
5: Stå foran spejlet og råbe: Uhhhh en sexxxey hundehvalp du er bebz!
6: Morgenmad, som regel Havregryn eller kornflakes.
7: Passere gennem en interdimmensionel port og lande i dagens tøj.
8: Drikke PartyFizz med Freddyboi

Men nu har jeg fandme forbedret det hele!

Jeg stod op, gik igennem min sædvanlige rutine, og da jeg sår landede ved step 6, og tænkte: "HEY, måske skulle jeg være lidt spontan", jeg tog en karton Juice, en skål, og en pakke kornflakes, da det hele var blandet uden tilsat sukker, smagte det af ren Vestre Milka i en skål. Det var totalt genialt <333

Gingervitis-phrase:
Homebro: Verb.
Man kan homebro alle ting omkring sig, man skal bare ikke homebro sin homebro, for så bliver man selv homebro'd i fængslet. Hvis man ikke homebro'er nok, kan man ikke forblive en homebro.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar