tirsdag den 21. juni 2011

Eksamensfif

Jeg var til eksamen i dag, og da jeg var inde i helvedes rum i 48 min for at forberede mig, indså jeg den absolut bedste mentalitet man kan have når man går ind og prædiker om hvilket fag man nu end har, i mit tilfælde Samfundsfag.

Forestil dig året 2065, du sidder i din svævende jordbærduftene lænestol, foran det apparatur der bliver kaldt en pejs, men egentlig bare er en kasse med skærm der sender tropisk vind ud mod dig, mens den nynner den velkendte lyd ild laver(Eller lavede, dengang man brugte ild.) Foran dig svæver hovedet af dine to børnebørn af to grunde:

  1. De er ikke fysisk til stede, det er bare dit hus' holodeck der skaber illusionen.
  2. Man har valgt at børn født efter året 2050 ikke har brug for kroppe.
Dine to børn, Hip og Hopscotch, besøger dig virtuelt, fordi de nyder dine historier om hvordan "det"(Dit fag) var dengang du var barn. Så du fortæller glad om "det".

Så ja, forestil dig at din lærer og sensor er flyvende, holografiske, børnehoveder. Så skal alt nok gå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar