fredag den 15. oktober 2010

Soft Kitty = Simon?

Jeg lagde ikke noget nyt blog indlæg i går, og er ked af det. Har derfor valgt at denne blog skal være specielt god, og derfor vil jeg snakke om noget af det niceste i verden. Nemlig en sang som mange kender og elsker! Sangen kaldet "Soft Kitty".

Teksten er egentlig meget simpel, den går sådan her:

Soft Kitty
Varm Kitty
Little ball of fur
Happy kitty
Sleepy Kitty
Purr Purr Purr

Det er en utrolig sød sang, for den handler om en killing, som ikke bare er blød og varm, nej den er også glad og søvnig!

På mange måder er denne killing ligesom mig. For hvis du nogensinde har rørt ved mig ved du at jeg er blød som silke, og varm som solen, jeg er også glad som en smiley, og fandme søvnig som en bjørn om vinteren.

Jeg vil nu vise et billede som virkelig illustrerer min sammenknytning

Du kan jo se knurhårene, og det at jeg siger miav. Men lad os lige analysere det!
Længst nede, lidt over mine fødder, står der 70 grader varm, det hentyder til hvor varm en killing jeg er, men ikke nok med det, se det som er skrevet med blåt "Blød", kunne de måske være en ledetråd til at forklare hvor blød jeg er? Og til allersidst, de blå øjne, der siger det jo sig selv at det betyder at jeg er meget træt.

Jeg må desuden lige sige, at dette billede er 100% autentisk, og ingen har pillet ved det på nogen måde.

Til sidst vil jeg linke til der hvor Soft Kitty sangen kommer fra, nemlig The Big Bang Theory.

Soft Kitty

Ingen kommentarer:

Send en kommentar