tirsdag den 3. maj 2011

Verdens undergang.

Hele mit liv igennem, har jeg levet med kun én drøm, ét stort mål, som absolut skulle opnås. Men denne drøm er i dag blevet knust, folk har bogstavelig talt skyllet den ud.

Lige siden jeg var syv år gammel, har jeg drømt om at eje Caroline Vestergaard Reiters hår, blond ville se fantastisk ud på mig (Hostmegetbedreendpåhendehost). Men nu er det blevet klippet væk, skyllet ned i vasken, og jeg vil aldrig opnå min drøm.

Bagefter denne tragiske begivenhed, har jeg fundet ud af, at min drøm faktisk var det brændstof harmonien i hele verden kørte på, og ting er begyndt at gå lidt galt. For fem minutter siden hoppede en elefant gennem mit vindue. Frank - som elefanten hedder - tog alt mit tøj, og efterlod mig med en påskelilje, men to minutter efter kom Frank tilbage efter sin påskelilje, så nu har jeg intet. Enhjørningende er alle fløjet til mars, fordi de ikke kan klare en verden så korrupt og drømmeløs som jorden. Tarzan blev integreret i det engelske samfund, så den historie er sådan lidt død. Men det værste, det eller værste der er sket efter min drøms død(Hvil i fred), er at broadway er stoppet med at vise Cats, den eneste måde du vil kunne se Cats igen, er ved at betale en Pirat fra Peru for at fremvise stykket med hånddukker, og rygtet siger det koster rimelig meget.

Glædelig verdens undergangs dag.

Med venlig hilsen
Simon Martin Spangenberg Bastrup

Ingen kommentarer:

Send en kommentar