søndag den 1. maj 2011

Superkræfter

Forestil jer at alle mennesker er superhelte, og alle ekstraordinære træk du har er dine superkræfter. Med ekstraordinære træk, mener jeg alle de usædvanligheder vi har, dem som ingen andre - eller kun få - har. Og lad os så forestille os at de bliver en lille smule overdrevet.

Lad os f.eks. tage min ven Nicolai, hans superkræfter ville være sådan noget:

  • Evnen til at spise mad så langsomt, at maden når at rådne før han er færdig.
  • Evnen til altid at kunne gå på toilettet.
  • Evnen til at huske pokemon navne.
Med de tre evner, ville hans superheltenavn være noget lignende det her: Rådentoiletpikachu-Man.
Pretty awesome name!

Mine superkræfter ville være noget som det her:
  • Evnen til at ligne en lesbisk kvinde, når mit hår er fedtet.
  • En super stor afhængighed af High fives.
  • Evnen til at synge "Baby", bedre end Justin Bieber.
  • Super elendig timing.
  • Evnen til at være mega irriterende.
Mit navn ville være noget lignende: Mister One-two Pikachu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar