søndag den 15. maj 2011

Øre-sexline

Telefonsex er blevet utroligt populært inde for de sidste par år, folk ringer ind for ikke at føle sig så alene mere, så kan en eller anden kvinde hviske lige hvad de vil høre i deres ører.

Jeg tror populariteten ville stige med 300% hvis man ikke snakkede om noget som hele en kvindes krop, eller hvordan de kærtegner sig selv, og ville kærtegne hinanden "hvis de havde chancen". Jeg tror at ører er den helt store switch, og en øre-sexline ville blive verdens mest opkaldte nummer.

En normal samtale ville gå sådan:
Den der ringer(Vi kalder den R): Hvor mange huller har du i øret?
Den der tager telefonen(Vi kalder den Ø): Tre huller
R :Sexy, har du øreringe i dem?
Ø: Ja, dem af
R: Tag dem af
Ø: Okay, jeg tager den første langsomt af.
R: Ohh yeah baby, tag resten af
Ø: Jeg tager langsomt de andre to øreringe af.
R:  jeg sidder og leger med min øreflip
Ø: Jeg sidder og leger med begge mine øreflipper, nu tager jeg en vat-pind, og graver den ind i mit øre.
R: Ja ja ja! Grav det ørevoks ud, du skal have helt rene ører!
Ø: Mit øre er helt rent nu, og jeg har en stor klump ørevoks på mit vat-pind
R: Rens dit andet øre!
Ø: Jeg stikker vat-pinden ind i mit øre, graver ørevoks ud og slikker på det.
R: Ahh, åhh, urgh YEAH! Jeg kom, tak for samtalen.

Rimelig realistisk, synes i ikke?

This is a 6 on the random scale


Ingen kommentarer:

Send en kommentar