onsdag den 4. maj 2011

Nico-douche og blåt hår.

Jeg undskylder for, at jeg for et par dage siden ikke kom med en fuldkommen liste af superkræfter, min ven nicolai besider. Han har også den hjælpsomme egenskab, at han slacker så meget, at en hel dag er passeret for hvert skridt han tager, medmindre han skal på toilettet, så går det fandme tjept. Derudover er han danmarksmester i Douche, både på den måde at han er fantastisk til at rense kvindelige kønsdele, og at han skriver noget i af det mest irriterende og overdrevet fine sprog der findes i vores ellers så dejlige land.

Et andet emne i dag, er den fantastiske idé at få sit hår malet Blåt, en af mine veninder overvejer det, og jeg synes helt bestemt hun skal gennemføre. Jeg præsenterer en liste af plus og minus for at have.

Plus:

  • Blåt hår er semi-awesome
  • Blå er farven af havet
  • Blå rimer på strå
  • blå bolsjer er altid bedst
  • Blåt hår negerer cunts
  • Gyarados er Blå
  • Btw... Blå skjorter
Minus:
  • Intet
  • Brune øjne er nicere
  • Ginger hår er det bedste hår, men siden man ikke kan få ginger hår uden at være ginger, så er blåt det bedste for en non-ginger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar