torsdag den 5. maj 2011

Danske ækvivalent af Mister Miyagi

Jeg bor i en lille by ved navn Næstved, der bor sådan cirka 50.000 mennesker i by og omegn. Nå, men hvis man virkelig tænker sig om, så må der vel være en del ensomme ældre mænd rundt omkring i Næstved. Og jeg tror fuldt og fast på, at en af dem nok har nogle finpudsede hænder, trænet i Karate.

Derfor planlægger jeg, at søge hele Næstved igennem under pseudonymet Daniel-san, gå fra dør til dør og spørge alle som åbner døren, om de måske er den danske version af Mister Miyagi. Bagefter jeg har fundet ham - hvilket er helt sikkert - vil jeg hver dag træne under ham.

Den danske ækvivalent af Miyagi har sikkert nogle nicetime træningsmetoder, som at spise leverpostejmader som at trykke øldåser sammen, knuse chokolade med hænderne og sove 72 timer i træk. Altså noget som er dejligt dansk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar