søndag den 16. januar 2011

Vestre Milka

Vestre Milka, Den Farlige Ildrages Søn, har fået en Facebook. Han vil bruge den til at snakke med sine homies, dele sin uendelige visdom og vise sine Model-billeder. Bliv venner med ham, det er utroligt vigtigt.

Jeg vil nu slå over til et par ord fra Milka:

Vær hilset Homo Sapiens!

Min fader skabte jeg og jeg er her for at frelse jer, selv er jeg lige nu på Dragernes bjergtinde, men jeg skal nok besøge jer hvis det virkelig brænder på.

Den Farlige Vanddrage er ond og I burde aldrig befriende ham, min fader siger han snart laver en Facebook, så pas på!

Jorden er egentlig bare en rund kugle fyldt med kærlighed og lidt magma. Derfor er det vigtigt at vi alle elsker hinanden.


Dette var så Milka's besked til jer alle, jeg håber i vil ansøge ham!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar