lørdag den 29. januar 2011

Mørkeste uge i menneskehedens historie

Eller måske skulle jeg kalde det den grønneste dag, ser i, sidste weekend skete der noget forfærdeligt, jeg glemte mit livs lys, min lyserøde tandbørste. Hvor jeg glemte den kan jeg ikke huske, men det har sikkert været et sted som en vindueskam. fra vindueskammen af er den sikkert blevet taget til en hemmelig pinkbevarende underjordisk base. En base, som har missionen, at male alt pink. Der har de sikkert en slags pink-gun som bruger min tandbørste som energikilde. Hvor den er, er sådan set ligemeget, for den er ikke i min mund.

Siden da er jeg blevet nødt til at børste tænder med en grøn taber-tandbørste. Det skal også siges at mine tænder er meget mere glade når de bliver børstet af Pinky, det har de selv fortalt mig.

Jeg vil fraråde alle tandbørster som ikke er pink, og hvis man har en pink tandbørste, skal man passe på den, eller altid have en ekstra på sig.

Moral of the story: Pink er dejligt, se selv på grise, de er pink, de er nice.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar