tirsdag den 11. januar 2011

Hvis jeg var en Cyborg

Vi kender vist nok alle sammen godt følelsen af at ville være "Super". Og hvad er mere super end en cyborg? 50% Menneske 50% robot, det ville fandme være nicetime!

Nu er jeg jo stærk nok i forvejen med mine Arnold Schwarzenegger størrelse muskler, men jeg synes stadig at det ville være lidt nicetime at være en cyborg. Hvis jeg valgte at blive en cyborg, ville jeg udskifte mine øjne med robot øjne, jeg ville have Iron-Man style fødder så jeg kunne flyve. Vigtigst af alt! Jeg ville skaffe mig en Muffin-ovn i maven.

Men hvad skulle man bruge disse nye cyborg kræfter til og hvad ville jeg bruge dem til?
Jeg har spurgt tilfældige folk på facebook om svar!:

Spørgsmål: Hvad ville jeg gøre hvis jeg var en cyborg?
Svar:
"Øhh.. Tjek om din diller var af stål?"'
"vuru luvut uf mutul"
"så tror jeg det smarteste ville være at rense sisternen før du gik på toilettet, og altid sørge for at fjerne de ulækre strimler på bananerne inden du spiser dem, så du ikke få guldbrand"
"Du ville.. lave en fantamaskine?"
"redde verdenen?
Stadig være Simon?"
"du ville nok se svampebob?"
"til at udføre alle mulige awesome ting, som vi andre ikke kan eller fange unicorns med sin robot lasso"
"DU ville have en superbrain, så du kunne udtænke klogere ting end relativitetsteorien og du ville flyve rundt og uddele rainbow eyes og smadre folk der dræber ænder osv."

Og nu! Mit svar på hvad jeg ville gøre:
ALT DET DE SIGER, mit brændstof skulle også være fanta, og jeg skulle have en fantamaskine i låret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar