lørdag den 16. oktober 2010

Pandatime

Jeg snakkede med en af mine venner i dag, og som alle syge i hovedet teenagere gør, kom vi til at snakke om hvem der ville vinde i en kamp.. En abe, eller en panda. Svaret er selvfølgelig indlysende, hvis aben har en manchette, så vinder den selvfølgelig. Men så kom vi til at snakke om, at en Panda ville vinde hvis dens omgivelser var sort-hvide, ligesom i de der gamle film. Og det kom der nogle teorier ud af.

Hvis vi nu havde en tidsmaskine, så kunne vi sende en trænet Panda tilbage til dengang Hitler havde sin parade, og der kunne den snigmyrde hitler uden overhovedet at kunne blive set.

Og hvis det var en panda, og ikke en kæmpe gorilla i den gamle version af King Kong, så ville alle Menneskene dø inde for 5 sekunder af filmen.

Og vi ved hvordan mange overvågningskameraer stadig filmer i sort hvid. Satte man en panda ind til at stjæle alt, så ville det aldrig blive opdaget.

Faktisk, så tror jeg, at farvefjernsyn er blevet opfundet, primært af sikkerhedsmæssige årsager over for pandaer.

For at vise min pointe, vil jeg nu vise jer et billede i sort hvid med panda, og så uden panda:





Kan i se Pandaen?

Her er et med et menneske som har klædt sig ud som en panda:


Som i kan se har det ikke helt den samme effekt, som når en rigtig panda gør det :O

Hvad tror i om pandaer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar