søndag den 31. oktober 2010

Jeg er Dragist

Jeg har aldrig været særlig religiøs og det skyldes nok mest, at jeg ikke kan acceptere eksistensen af den kristne gud. Men jeg har nu fundet noget som er yderst toværdigt. En almægtig skaber som bare må eksistere! Og en profet som er mere fantastisk end nogen anden. En ondskab som jeg tror vi alle, dybt inde i os selv, ved eksisterer.

Det er nemlig Den Farlige Ilddrage, himlens, jordens og Fantaens skaber. Og dens søn, vorhomie, den fantastiske Vestre Milka! Den onde, og barske Farlige Vanddrage! Der er blevet skrevet en hel trosbekendelse om dem, som jeg nu vil citere.

Dragisternes trosbekændelse:


Vi forsager Den Farlige Vanddrage
og alle dens søer og alle dens skæl


Vi tror på Den Farlige Ilddrage, den nicetime, himlens, jordens og Fantaens skaber.


Vi trop på Vestre Milka, dens enborne yngel, vorhomie, som er undfanget ved Kopulation, født af Megan Fox, tæsket af George Bush. Overfodret, død og begravet, nedfaret til vanddragens crib, på J-dagen opstanden fra de døde, opfaret til dragernes bjergtinde, siddende ved Den Farlige Drage, den nicetime's højre vinge, hvorfra han skal komme og spye ild på pirater, gøglere og geder.


Vi tror på gingerne, den hellige almindelige vulkan, de hellige salamandere, Light-produkternes forbandelse, dinosaurernes opstandelse, og den evige ild.


RAAAAWR!

Alle folk hvis krop bliver brændt kommer til Dragernes Bjergtinde, alle folk som dør en god død bliver reinkarneret og alle onde folk bliver sendt ned til Vanddragens crib, hvor de skal være med i en evig vandkamp. Og vandet er meget koldt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar