søndag den 21. august 2011

Tommelfingeren

Det er ikke hemmelighed, at en af mine største drømme er at have et ekstra led på min tommelfinger, jeg gider simpelthen bare ikke at mine tommelfingre er sådan en tyk lille dværg i forhold til resten af mine fingre.

Og så sidder der så nogle uoplyste mennesker - uden drømme, begær, lyster - bag skærmen, og tænker; Hvad skal man liige bruge et ekstra led til?

Jeg vil svare med en fiks lille liste!

To led tommelfinger

  1. Vind tommelfingerkrig: Sådan lidt elementær, så åbenbar at jeg ikke kunne ignorere den.
  2. Gribe bedre om ting: Man tager vist bedre fast, når ens tommelfinger besidder flere led.
  3. Klatre i træer: Tarzan 2.o?
  4. Score piger: Med en længere og mere agil tommelfinger kan man bedre nusse pigerne i håret.
  5. Flere ringe.
  6. Bedre til at gribe bolde: tommelfingeren er en fundamental grundsten i boldspillet.
  7. Skrive: Så kan man vist lige holde om blyanten med sin tommelfinger eksklusivt.
  8. Tommelfinger rabat: Jo længere din tommelfinger er, jo mindre skal du betale i visse V.I.P butikker.
  9. Fange enhjørninge: Enhjørninge kommer kun frem i situationer hvor folk med multileds tommelfingre er til stede.
  10. At være sej.

1 kommentar: