søndag den 14. august 2011

Gulerødder og kattegat

Folk bliver ved med at plage mig med spørgsmål om, hvordan jeg kan se så godt ud, have så flot hår, være så god til at stå på et ben. Jeg har holdt det hemmeligt i noget tid, men nu har jeg valgt at komme ud med sandheden, at fortælle jer om hvordan jeg kan formå at være så fantastisk.

Ser i, jeg lever på en rimelig magisk kur, jeg sørger for at spise massere af gulerødder og kattegat, og så udvikler min krop sig som den nu gør.

Da kattegat ikke er et ord i normalt hører i forbindelse med mad, bliver jeg nødt til at oplyse jer om det spiselige kattegat.

Kattegat er noget legendarisk kød, det stammer fra kattegatfuglefisken, kattegatfuglefisken "svømmer" rundt oppe i skyerne og kun meget sjældent bliver den skyllet ned til overfladen, den er også ret lille, så meget kød kommer der ikke derfra.

Men jeg er ikke en amatør, jeg kan sagtens finde nok kattegat til en uge på en dag, det handler bare om at kigge de rigtige steder.

Gingervitis-phrase:

Et hjælpsomt synonym for bukser kunne være Hoes:

"Jeg skal lige have mine hoes på" lyder godt, synes i ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar