søndag den 12. december 2010

Læskedag

Jeg opdagede her for et par dage siden at det var Læskedag, glad som man nu er på Læskedag bestemte jeg mig for at gøre alt hvad jeg altid har villet gøre, og det er derfor at jeg intet nyt har skrevet i et par dage.

Så tænker ethvert normalt menneske sikkert "Jamen, hvad er Læskedag?". Desværre for dem er der intet endeligt svar, ingen dato og ingen traditioner. Læskedag er den dag hvor du gør det du ikke normalt ville gøre. Men når Læskedag nu er der, så er der da en måde at finde ud af om det virkelig er Læskedag, faktisk er der fem meget sikre metoder:

1: Farver du helt spontant dit hår pink? ja så er det Læskedag
2: Finder du ud af at du har været i tyrkiet, og får du en Løve med posten? Ja så er det Læskedag
3: Vinder du imod en pingvin i lynskak? Ja så er det Læskedag(Gælder ikke for Æselpingviner, de ting er elendige til lynskak)
4: Er det jul i Juli? Så er det fandme Læskedag, og en god en af slagsen(Jul I alle andre måneder er sgu meget normalt.)
5: Står der spontant en af de tre ord her
Mismiavmiav
Kattefangerdag
Læskedag
i Kalenderen? Så er det Læskedag

Sig til når det er Læskedag, for så bliver jeg sgu glad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar