søndag den 19. december 2010

Facebook Status

Som mange andre, er jeg begyndt at blive rimelig træt af folk og deres irriterende Facebook status'er. Folk skriver aldrig noget vigtigt på facebook, det er altid noget ubetydeligt som "Nu ser jeg Mickey Mouse og de syv små grise, best movie ever!", "Så, har jeg købt et par katte, de er mega søde.". Eller den værste af dem alle "Godnat Facebook!"..... Godnat? Facebook? Hvad fuck mener de overhovedet med det? Der er kun to situationer hvor det ville give mening.

1: Du er så No-life at du er på facebook døgnet rundt og kun logger af når du går i seng

2: Du faktisk stopper med at gå på facebook, nogensinde.

Hvis man har lyst til at skrive sådan noget på facebook når man går i seng, så burde man da også skrive det når man logger af....

For at parodiere overforbruget af status'er, vil jeg fra søndag(19, dec.) til søndag(26, dec.) skrive en status hver eneste gang jeg går, eller har været, på toilettet..

Glæd jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar