lørdag den 3. september 2011

Franske lam Mæææææææh'er bedst

Jeg er ked af ikke at have skrevet et nyt indlæg i så lang tid, men jeg har nu egentlig en meget fin grund til min inaktivitet. Jeg har været i gang med at udarbejde en historie til en række noveller jeg er i gang med at skrive.

Jeg er nu blevet færdig, og jeg synes i har fortjent at få et referat af min kommende novelle samling.

Simon (Gingertime) Bastrup præsenterer:

FRANSKE LAM MÆÆÆÆÆÆÆÆÆH'ER BEDST!


Franske lam mæææææææææh'er bedst handler om et lam - ved navn Franz, og slutningen på hans storhedstid som den bedste mæææææææææh'er i danmark. Ser i, en dag bliver Franz inviteret til verdensmester skabet i mææææææææh. I frankrig - det land konkurrencen bliver afholdt i, er der et kvindeligt lam ved navn Lisø, hvis mæææææh er så smukt at det selv kan stoppe en sulten bjørn fra at spise et egern, en 10m høj tsunami fra at karambolere med landet og en høj-aktiv vulkan fra at gå i udbrud.


Hvordan vil Franz håndtere den hårde konkurrence? Hvordan vil Lisø og franz interagere? Mæææææææææææh'er lam overhovedet i den virkelige verden?

I bliver nødt til at vente på den første novelle - mæh, for at finde bare en fraktion af svaret. Undtagen det sidste spørgsmål, det kan i skitme da google.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar