mandag den 14. februar 2011

Jeg har gjort det umulige.

I går kom jeg til at ødelægge solen med mine magiske kræfter. Uden solen ville jorden ikke få sin solskin, solsikker ville miste deres værdi, solsikke olien ville gå ned i pris, folk ville spise det på alt deres mad. Børn ville glemme hvordan Solen så ud, og så ville vi ikke have flere "cool" tegninger, hvor solen har solbriller på. Syv gange så mange folk ville få hudkræft, fordi de alle ville sole sig i solcenteret.

Heldigvis har jeg fundet en måde hvorpå man kan skabe et uendeligt antal sole.

1: Skaf dig syv års Kornflakes
2: Fang et pindsvin
3: Blend kornflakes og vindruer sammen
4: kast pindsvinet ud i rummet
5: Skyd blandingen af konrflakes of vindruer mod pindsvinet
6: Bad i den nye sols varme stråling.

Så jeg lavede vores sol igen. Jeg overvejer at lave to, så er det dag hele døgnet rundt.

PS: Der er ikke et uendeligt antal pindsvin, så du kan ikke lave et uendeligt antal sole.

PSS: Man kan godt bruge mars pindsvin, men den intergalaktiske lov forbyder slaveri med Pindsvin fra andre planeter end din egen.

PSSS: Der er et uendeligt antal kornflakes og vindruer. Vær ikke bange.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar